مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-12اجتماعي

ایجاد منطقه شکار ممنوع در گناوه ضروری است


رییس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: ایجاد منطقه شکار ممنوع در شهرستان گناوه ضروری است که در این رابطه نیز نقاط مستعد شهرستان مشخص و بررسی شده که امیدواریم به زودی مصوب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامبیز عبدالهی عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان گناوه به مناسبت هفته محیط زیست با گرامیداشت این هفته اظهار داشت: در کشور ما از 16 تا 22 خرداد ماه به عنوان هفته محیط زیست نامگذاری شده است که برنامه های متنوعی بر اساس روزشمار این هفته و متناسب با موضوع آن از سوی سازمان و ادارات محیط زیست اجرا می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست گناوه افزود: امسال به مناسبت هفته محیط زیست در شهرستان گناوه برنامه های متنوعی از سوی این اداره تدارک دیده شده که افتتاح نخستین خانه محیط زیست استان بوشهر با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در روستای چهار روستایی بخش ریگ شهرستان، برگزاری اولین کارگروه پسماند بخش ریگ، پاکسازی خور، تقدیر از شهروندان سبز با همکاری شهرداری گناوه، نشست با فعالان اجتماعی و محیط زیست شهرستان، همایش دوچرخه سواری در بخش ریگ، ساماندهی محل دفن پسماند روستای گمارون از مهمترین این برنامه ها است.

وی گفت: مناسبت های محیط زیستی مانند هفته محیط زیست، هوای پاک، زمین پاک و موارد این چنین به منظور آگاه سازی و حساس کردن هر چه بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منطقه شکار ممنوع در گناوه ضروری است

ایجاد منطقه شکار ممنوع در گناوه ضروری است