مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-15پزشكي

نرخ سالمندی در مازندران 14.7 درصد است


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نرخ سالمندی را در استان 14.

7 درصد و در سوادکوه شمالی 21.

7 درصد ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد غلامی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه، ضمن تبریک این رویداد ارزشمند گفت: سطح اول نظام ارجاعات در حوزه بهداشت و درمان باید هوشمند و نظام مند باشد.

وی به به تقویت اورژانس 115 در شهرستان سوادکوه شمالی به دلیل حجم بالای ترافیک جاده ای و قرار داشتن در منطقه کوهستانی و پرتردد تاکید کرد و خواستار کمک خیرین منطقه در این زمینه شد.

غلامی با بیان اینکه درمانگاه تخصصی این مرکز باید تقویت شود و تمام خدمات تخصصی در این مرکز انجام گردد افزود: این شهرستان بر مبنای شاخص جمعیتی و فاصله ای که با دو بیمارستان شهدا زیراب و رازی قائم شهر که کمتر از 30 کیلومتر است دارد نیاز به ساخت بیمارستان ندارد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیشترین تعهد را در شهرستان سوادکوه داشته است ادامه داد؛ باید در این شهرستان یک مرکز شاخص از لحاظ عملکردی و توسعه ای داشته باشیم و بر اساس برنامه استراتژیک و روال آن پیش برویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه این مرکز با 123 پرسنل، 10 پزشک و 6 دندانپزشک، بیش از 21 هزار نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش خدمات خود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ سالمندی در مازندران 14.7 درصد است

نرخ سالمندی در مازندران 14.7 درصد است