مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-21اقتصادي

تخصیص 45 میلیارد تومان برای جمع آوری آب های سطحی بافت فرسوده اسلامشهر


در زمینه جمع آوری آب های سطحی با توجه به توپوگرافی منطقه که محل انباشت آب های سطحی در این پهنه بافت فرسوده است، بیش از 450 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که قرارداد آن منعقد و در حال انجام فعالیت عمرانی و ساماندهی و جمع آوری آب های سطحی منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در چهارمین نشست مجمع کمیسیون های معماری و شهرسازی شهرستان های استان تهران که ظهر امروز در سالن شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: سکونتگاه های غیررسمی که به بافت های فرسوده و ناکارآمد منجر می شود، یکی از معضلات شهرهای در حال توسعه است.

وی افزود: کاهش کیفیت محیط زیست، فقدان امکانات آموزشی و پرورشی، استفاده غیرمجاز از تاسیساتی که در حاشیه شهرها صورت می گیرد از معضلات شهرهای درحال توسعه و شهرهایی است که در آن ها جاذبه ایجاد شده و جمعیت انسانی در این اماکن در حال افزایش است و اگر نگاه ویژه ای به این اماکن نباشد، معضلات این حوزه تشدید می شود.

شهردار اسلامشهر با اشاره به اینکه اسلامشهر زمانی شهر حاشیه ای در تهران بوده و اکنون با جمعیت بیش از 600 هزار نفر دچار معضل حاشیه نشینی شده است، تاکید کرد: با افزایش بی رویه جمعیت در اسلامشهر سکونتگاه های غیررسمی در این منطقه پدیدار شده که در سال های اخیر با اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 45 میلیارد تومان برای جمع آوری آب های سطحی بافت فرسوده اسلامشهر

تخصیص 45 میلیارد تومان برای جمع آوری آب های سطحی بافت فرسوده اسلامشهر