مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:452023-06-06اقتصادي

کمیته پایش طرح های سرمایه گذاری در خراسان جنوبی راه اندازی می شود


مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: کمیته پایش تسهیلات تولید در استان راه اندازی می شود تا طرح ها پالایش شود و آن دسته از طرح هایی که برای برگشت سرمایه مشکلات کمتری دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مجتبی شریعتی فر، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: کمیته پایش تسهیلات تولید در استان راه اندازی می شود تا طرح ها پالایش شود و آن دسته از طرح هایی که برای برگشت سرمایه مشکلات کمتری دارند، به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

وی گفت: خراسان جنوبی سال گذشته با کمک بانک های عامل و دستگاه های اجرایی، رتبه دوم کشور در تعداد طرح های سرمایه گذاری که خارج از مسیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بهره برداری رسیده اند را در کشور کسب کرد.

وی افزود: ارتباط گیری خوب با ارباب رجوع باعث می شود تا چنانچه در سرفصلی مشکل قانونی برای پرداخت تسهیلات وجود داشته باشد، مردم ناراضی از بانک خارج نشوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری  متذکر شد: پایش طرح های اقتصادی و اشتغال محور در دستور کار قرار دارد تا یک سری واحدها که در گذشته چندین مرتبه تسهیلات دریافت کردند اما نتوانستند اشتغالی رقم بزنند، مجدد به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته پایش طرح های سرمایه گذاری در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

کمیته پایش طرح های سرمایه گذاری در خراسان جنوبی راه اندازی می شود