مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-11اقتصادي

دریچه ای نو برای گردشگری دریایی مازندران با احداث 3 اسکله


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: گام های خوبی در حوزه گردشگری دریایی برداشته شده و سرمایه گذاران به دنبال این موضوع آمدند و توانستند در این راستا ورود پیدا کنند که درحال حاضر سه اسکله تفریحی در استان درحال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث گردشگری دریایی متفاوت از  استفاده از دریا برای شنا که در قالب طرح ساماندهی دریا اجرا می شود، است.

وی با اشاره به ایجاد تاسیسات و فعالیت ها در حوزه دریا از جمله اسکله های تفریحی و گردشگری، افزود:  در بحث گردشگری دریایی، اسکله مارینا در نوشهر درحال ساخت بوده که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اضافه کرد: بخش دیگر ایجاد اسکله های تفریحی با سازه های مختلف است که در این زمینه سرمایه گذاران مختلفی به دنبال مجوز ساخت هستند.

حسنی تصریح کرد: درست است مطلوبیتی که مدنظر ماست از گردشگری دریایی فاصله داریم، اما گام های خوبی در این حوزه برداشته شده و سرمایه گذاران خوبی به دنبال این موضوع آمدند و توانستند در این راستا ورود پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریچه ای نو برای گردشگری دریایی مازندران با احداث 3 اسکله

دریچه ای نو برای گردشگری دریایی مازندران با احداث 3 اسکله