مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 23:502023-06-04بين الملل

قبل از «لفاظی» علیه ایران، وضع بغرنج نیروی زمینی را دریابید!


تحلیلگر ارشد صهیونیستی با انتقاد شدید از غفلت شدید فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به نیروی زمینی به سران این رژیم هشدار داد که قبل از لفاظی علیه ایران به عملکرد افتضاح نیروی زمینی توجه کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک تحلیلگر ارشد صهیونیستی در گفت وگوی تلویزیونی با انتقاد شدید از سیاست های نظامی سران رژیم صهیونیستی ضد گروه های مقاومت با اذعان به ناکامی های اخیر نیروی زمینی ارتش، از سران این رژیم خواست بلندپروازی های خود ضد ایران را فراموش کنند.

وبگاه فلسطینی شهاب نیوز شامگاه یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که یوسی یوشع تحلیلگر نظامی صهیونیستی خطاب به نتانیاهو و فرماندهان ارتش تاکید کرد قبل از لفاظی حمله نظامی به ایران، ببینید بر سر نیروهای زمینی ارتش در نوار مرزی با مصر آمده است.

وی ادامه داد که آنچه در نوار مرزی با مصر در جریان کشته شدن سه نیروی زمینی ارتش به دست نیروهای نظامی مصری شاهد بودیم، بیانگر شکست و وجود نقص های اساسی و بزرگ برای نیروهای زمینی ارتش است.

تحلیلگر ارشد روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت فاش ساخت: به رییس کابینه، وزیر جنگ و فرماندهان ستادی ارتش و سایر مقامات توصیه می کنم قبل از لفاظی کردن در تهاجم نظامی به ایران، نگاهی به اتفاقات داخلی نیروی زمینی بیاندازید؛ زیرا بدون مبالغه گویی، عملکرد نیروی زمینی در مرز مصر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل از «لفاظی» علیه ایران، وضع بغرنج نیروی زمینی را دریابید!

قبل از «لفاظی» علیه ایران، وضع بغرنج نیروی زمینی را دریابید!