مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:152023-05-31سياسي

جهاد تبیین دفاع مقدس امروز علما و روحانیون است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جهاد تبیین عرصه باارزش همچون دفاع مقدس است که علما و روحانیون باید امروز در آن نقش آفرینی کنند.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جهاد تبیین عرصه باارزش همچون دفاع مقدس است که علما و روحانیون باید امروز در آن نقش آفرینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر چهارشنبه در اجلاسیه شهدای روحانی در اردبیل اظهار کرد: در فتنه های اخیر علما و روحانیون با حضور مؤثر در سنگر جهاد تبیین سعی کردند تا واقعیت ها را به مردم بیان کرده و وظیفه روشنگری را انجام دهند.

وی یاد و خاطره 38 شهید طلبه و روحانی استان اردبیل را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: در یوم ولادت امام رضا (ع) اجلاسیه شهدای روحانی برگزار می شود تا پیش درآمدی بر کنگره 3400 شهید استان اردبیل باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگر ترویج فرهنگ و شهادت روحانیون حضوری مستحکم داشتند و توانستند نقش بی بدیل خود را انجام دهند.

محمدی اصل از اردبیل به عنوان مهد تشیع یاد کرد و گفت: فرهنگ تشیع از این خطه به سایر مناطق کشور صادر شده و توسعه و ترویج آن را در مناطق مختلف کشور شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین دفاع مقدس امروز علما و روحانیون است

جهاد تبیین دفاع مقدس امروز علما و روحانیون است