مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-11سياسي

جمع آور بیش از 9 میلیون سند در حوزه ایثارگران


معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:بیش از 9 میلیون سند و فایل جمع آوری شده بود این اسناد در قالب سامانه اسناد افتخار با تأکید رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دسترس همه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست با دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی ضمن ابراز خرسندی از همکاری بنیاد با نهاد کتابخانه های عمومی کشور و تفاهم نامه های منعقد شده توسط این دو سازمان، بیان کرد: روابط خوبی بین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود داشته است، نشست امروز بر اساس عزم جدی ادامه این همکاری ها است.

وی ضمن تأکید بر اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: در حوزه چاپ و نشر کتاب و مجلات اقدامات جدیدی در بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده است و نهاد کتابخانه های عمومی کشور در معرفی آثار چاپ و نشر و تعامل با بنیاد نقش مهم و تأثیرگذاری را دارد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر عملیاتی کردن تفاهم نامه های بین بنیاد و نهاد کتابخانه های عمومی کشور تأکید کرد و افزود: برای عملیاتی کردن این تفاهم نامه ها را قبول داریم، باید نماینده عملیاتی برای اجرای کار بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و نهاد کتابخانه های عمومی کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آور بیش از 9 میلیون سند در حوزه ایثارگران

جمع آور بیش از 9 میلیون سند در حوزه ایثارگران