مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:002023-05-30پزشكي

خارج کردن توده های 10 کیلویی از شکم خواهران دوقلو


تیم جراحی بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان آمل در یک عمل جراحی موفقیت آمیز توانستند توده های 10 کیلویی از شکم خواهران دوقلوی خارج کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان آمل اعلام کرد: در جراحی بی سابقه و نادر این توده ها که در بدن هر یک از این 2 بانوی 50 ساله حدود 10 کیلو وزن داشت، خارج شد.

متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص انکولوژی و سرپرست تیم جراحی در این باره گفت که این 2 خواهر با علائم مشابه درد شکم و بزرگ شدن آن به اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل مراجعه کردند و پس از آن تحت نظر قرار گرفتند.

دکتر فرشته یزدانی افزود : پس از معاینه های اولیه توسط پزشک اورژانس و انجام آزمایش های لازم و سونوگرافی توسط متخصص زنان و زایمان، وجود یک توده بزرگ در شکم این 2 خواهر دو قلو تشخیص داده شد.

و️ی توضیح داد : این توده بزرگ منشا آن در رحم بوده، با توجه به ضخامت و بزرگی سایز توده و بزرگ شدن شکم بیمار به صورت اورژانسی به اتاق عمل انتقال داده شد.

دکتر یزدانی گفت : یکی از خواهران دوقلو هفته گذشته و خواهر دیگر نیز این هفته عمل آن ها انجام شد، پس از عمل جراحی این 2 خواهر توده های اضافی و رشد کرده که حدود 10 کیلوگرم در شکم هر 2 خواهر بوده به صورت کامل و موفقیت آمیز خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارج کردن توده های 10 کیلویی از شکم خواهران دوقلو

خارج کردن توده های 10 کیلویی از شکم خواهران دوقلو