مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-06سياسي

بنیاد مسکن سالانه 400 هزار واحد مسکونی می سازد


رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره تعهد اجرای مسکن در کشور توسط این بنیاد، گفت: بنیاد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن سالانه 400 هزار واحد خانه می سازد.

- حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، در بدو ورود به استان سمنان و بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن سمنان، بیان کرد: یکی از طرح های خوبی که مجلس مصوب و دولت نیز در دست اجرا دارد، نهضت ملی مسکن است که تلاش دارد شرایط خانه دار شدن مردم را تسهیل کند.

وی با بیان اینکه برابر قانون ملی مسکن دولت موظف است سالانه یک میلیون واحد مسکونی بسازد، ابراز کرد: یکی از ظرفیت های ساخت مسکن در سراسر کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که برنامه ریزی خوبی را در زمینه اجرای این طرح در دستور کار قرار داده است.

200 هزار خانه روستایی ساخته می شود نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با بیان اینکه این بنیاد در کنار دولت مردمی حجت الاسلام رییسی همه تلاش خود را برای عملی شدن این پروژه در دستور کار قرار داده است، ابراز کرد: سالانه 400 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور از سوی بنیاد مسکن ساخته می شود.

روحانی نژاد با بیان اینکه 200 هزار روستایی و 200 هزار واحد شهرهای کشور توسط بنیاد مسکن در طول سال در جریان نهضت ملی مسکن ساخته می شود، گفت: تلاش داریم که خانه های مورد نیاز مردم ابتدا با شرایط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن سالانه 400 هزار واحد مسکونی می سازد

بنیاد مسکن سالانه 400 هزار واحد مسکونی می سازد