مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-10ورزشي

شکست نمایندگان ایران در گام آخر رقابت های آسیایی


تیم های هندبال سپاهان و شاملی در آخرین دیدار رقابت های قهرمانی جام باشگاه های آسیا در جایگاه ششم و هشتم جدول قرار گرفتند.

- ایسنا/اصفهان تیم های هندبال سپاهان و شاملی در آخرین دیدار رقابت های قهرمانی جام باشگاه های آسیا در جایگاه ششم و هشتم جدول قرار گرفتند.

بیست وپنجمین دوره رقابت های جام باشگاه هندبال آسیا در اصفهان به میزبانی باشگاه سپاهان در ورزشگاه 6 هزار نفری 25 آبان در حالی برای نمایندگان هندبال ایران به پایان رسید که هر دو تیم های سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون، دیدار پایانی خود را با باخت پشت سر گذاشته به ترتیب به رده های ششم و هشتم جدول بسنده کردند.

تیم های سپاهان و الکویت کویت در دیدار پایانی برای تعیین جایگاه های پنجم و ششم مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا مقابل هم قرار گرفتند که ابتدا نماینده کویت از سپاهان پیش افتاد، اما در ادامه طلایی پوشان توانستند گل های عقب مانده را جبران کرده و بازی را در نیمه نخست با تساوی 14 بر 14 به پایان برسانند.

در نیمه دوم بازی متعادل و نزدیک تر دنبال شد تا در نهایت با تساوی 30 بر 30 حساب کار به پنالتی کشیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده کویت توانست با 3 از 5 پنالتی و نتیجه 33 بر 32 سپاهان را شکست دهد تا به این ترتیب الکویت در رده پنجم قرار گرفته و سپاهان در جایگاه ششم ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست نمایندگان ایران در گام آخر رقابت های آسیایی

شکست نمایندگان ایران در گام آخر رقابت های آسیایی