مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:402023-05-29سياسي

سهم کم آموزش عالی مهارتی از بودجه


منابع انسانی و تربیت مربیان، زیرساخت ها و پروژه های عمرانی نیمه کاره و بودجه سه چالش این دانشگاه است.

- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: منابع انسانی و تربیت مربیان، زیرساخت ها و پروژه های عمرانی نیمه کاره و بودجه سه چالش این دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عرفان خسرویان امروز (دوشنبه) در همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای در دولت سیزدهم برنامه های مختلفی را برای بیش از 180 شعبه در سراسر کشور و میزبانی 180 هزار دانشجو متولی تربیت تکنسین در کشور در نظر دارد.

وی در این همایش در دانشگاه شهید بهشتی گفت: تنها زیر نظام دولتی در کشور هستیم که خدمات آموزش عالی مهارتی را رایگان و دولتی ارائه می دهیم، ولی چالش های زیادی داریم.

سهم کم آموزش عالی مهارتی از بودجه خسرویان ادامه داد: اولین چالش سهم بودجه تخصیص داده شده آموزش های مهارتی در دانشگاه فنی و حرفه ای، از کل بودجه آموزش عالی است که یک سوم کل بودجه آموزش های نظری دانشگاه هاست و این سهم باید افزایش یابد.

وی گفت: بودجه دانشگاه فنی وحرفه ای از هزار و 200 میلیارد تومان در سال 1401 به 3 هزار میلیارد تومان در سال 1402 رسیده و شکاف بودجه ای دانشگاه تا حدی جبران شده، ولی در کل آموزش عالی کشور بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کم آموزش عالی مهارتی از بودجه

سهم کم آموزش عالی مهارتی از بودجه