مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-19پزشكي

درمانگاه 50 تخت خوابی «یاور شهر 9» به زودی راه اندازی می شود


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد که به زودی درمانگاه «یاور شهر 9» با ظرفیت 50 تخت درمانی راه اندازی خواهد شد.

- درمانگاه 50 تخت خوابی یاور شهر 9 به زودی راه اندازی می شود مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد که به زودی درمانگاه یاور شهر 9 با ظرفیت 50 تخت درمانی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد احمدی صدر با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر کادر درمان و بهیاران به صورت شبانه روزی در یاورشهر 9 حضور دارند و دو پزشک نیز در شیفت روز و یک پزشک در شیف شب به مددجویان و آسیب دیدگان اجتماعی حاضر در این مرکز، خدمات درمانی ارائه می دهند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران افزود: تجهیزات بهداشتی و درمانی مرکز یاورشهر9 آماده شده است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، اوایل تابستان 1402، فاز نخست این درمانگاه به مساحت 150 مترمربع به بهره برداری می رسد.

ضمن آنکه در نظر داریم در فاز دوم این پروژه، 400 مترمربع دیگر نیز به مساحت درمانگاه افزوده شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر مددکاران و مشاوران در یاورشهر9 مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه 50 تخت خوابی «یاور شهر 9» به زودی راه اندازی می شود

درمانگاه 50 تخت خوابی «یاور شهر 9» به زودی راه اندازی می شود