مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-11اجتماعي

ساخت پروژه های آموزشی در کردستان با اولویت بندی صورت گیرد


ساخت مدارس و پروژه های آموزشی با اولویت بندی صورت گیرد و فضاهای شهری رو روستایی مدنظر قرار گیرد، لذا لازم است که کارشناسی نیاز اولیه برآورد شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان صبح امروز در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جاری که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: منکر فقر فضای آموزشی به خصوص در زمینه پراکنشی آن در استان نیستیم و یکی از ضعف هایی که در گذشته وجود داشته هنوز هم وجود دارد.

وی اضافه کرد: ساخت مدارس و پروژه های آموزشی با اولویت بندی صورت گیرد و فضاهای شهری رو روستایی مدنظر قرار گیرد، لذا لازم است که کارشناسی نیاز اولیه برآورد شود و خیرین نیز بر همین اساس پیش عمل کنند تا نتیجه بهتری به دست آید.

استاندار کردستان بیان کرد: در جلسات بعدی میزان دریافت و تخصیص های مصوبات سفر رییس جمهور در اعلام شود.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات متمرکز سازمان نوسازی به صورت عادلانه ای انجام نمی گیرد، تأکید کرد: این هنر مدیران است که با پیگیری، بیشترین اعتبار را جذب کنند.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت مولدسازی نهایت استفاده شود، یادآور شد: بسیاری از مدارس و آموزشگاه های شهرهای استان در بهترین نقطه قرار دارد و الان به کانون تجاری تبدیل شده و با مولدسازی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پروژه های آموزشی در کردستان با اولویت بندی صورت گیرد

ساخت پروژه های آموزشی در کردستان با اولویت بندی صورت گیرد