مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-21سياسي

مدیران مجتمع ها و اصناف از دادن خدمات به بی حجابان خودداری کنند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: تمامی مدیران مجتمع های تجاری و اصناف موظفند بنر و پوسترهای رعایت حجاب و عفاف را نصب کرده و از دادن خدمات به این افراد بی حجاب جدا خودداری کنند.

- سعید جابری انصاری در گفت وگو با بر آن تأکید شده است که احترام به این فریضه دینی در جامعه ضرورتی انکارناپذیر در جهت حاکم شدن حدود الهی است.

وی بیان کرد: همانگونه که سخنان ارزشمند آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بر این امر تاکید دارند که امروز دشمن طراحی و برنامه جدی برای ورود در مسئله عفاف و حجاب دارد، ما نیز در جهت تبیین فرهنگ حجاب و عفاف در مقابل شبهه پراکنی ها و سم پاشی ها و تبلیغات منفی مخالفان در مقابل بی حجابی و ضد پوشش و حیا به طور جدی ایستاده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ادامه داد: حتماً با یکی از ترفندهای مهم استعمارگران برای نفوذ و ترویج بی بند و باری از طریق گسترش بدحجابی و بی حجابی قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

جابری انصاری تصریح کرد: پیرو سخنان ارزنده فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سردار حیدرنیا که گفته است، کسی حق ندارد در قضیه حجاب کوتاه بیاید بنده هم به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز اعلام می کنم که تمامی مدیران مجتمع های تجاری، فروشگاه های البسه و مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مجتمع ها و اصناف از دادن خدمات به بی حجابان خودداری کنند

مدیران مجتمع ها و اصناف از دادن خدمات به بی حجابان خودداری کنند