مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-16سياسي

امام جمعه موقت بندرعباس: تمام سیاست های آمریکا در مورد ایران شکست خورده است


آمریکایی ها برای همراهی دیگر کشورها با سیاست های تحریمی خودشان بر علیه ایران کاسه گدایی دست گرفته اند اما شکست خورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین قنبر درویشی امام جمعه موقت بندرعباس امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره اهمیت مهار بیکاری با استفاده از ظرفیت های داخلی کشورمان، از تقویت تولید به عنوان بهترین راه برای مهار بیکاری و کاهش تورم یاد می شود و باید در همه عرصه ها با تمام ظرفیت به اقتصاد کشور کمک کرد.

وی با بیان این که دولت سیزدهم همکاری های چند جانبه را به طور جدی در دو ساله اخیر پیگیری کرده است، افزود: هم همکاری ها با همسایگان و هم با کشورهای دور و هم با قدرت های جدید اقتصادی همچون چین تقویت شده است و باید این همکاری ها منجر به پیشرفت و توسعه کشور و مهار بیکاری و تورم شود.

حجت الاسلام درویشی ادامه داد: تجربه کشور چین در این زمینه بسیار سازنده است و می توان از این ظرفیت بهره گرفت.

به گفته امام جمعه موقت بندرعباس، همکاری های ایران و چین و نیز همکاری های اقتصادی با دیگر کشورها برای توسعه و رشد اقتصادی صورت می گیرد و نباید اجازه داد فرصت ها از دست برود چرا که چین توانسته با تلاش زیاد بخش قابل توجهی از بازار جهانی را به دست بیاورد و در این زمینه همکاری خوبی با ایران نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت بندرعباس: تمام سیاست های آمریکا در مورد ایران شکست خورده است

امام جمعه موقت بندرعباس: تمام سیاست های آمریکا در مورد ایران شکست خورده است