مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-12دانش

دانشگاه های سه استان یکپارچه می شوند


وزیر علوم از یکپارچه شدن دانشگاه های سه استان در کشور خبر داد و گفت: در این زمینه نیاز است که به آموزش عالی کمک شود تا رتبه علمی دانشگاه ها بالا رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل در جلسه شورای مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه جراحی بزرگی در پیش داریم و نیاز داریم که به ما کمک کنند، ادامه داد: سه استان تصمیم گرفتند که دانشگاه هایشان یکپارچه شوند، در این زمینه نیاز است که به آموزش عالی کمک شود تا رتبه علمی دانشگاه ها بالا رود.

وزیر علوم همچنین از ادغام آی اس سی و کتابخانه مرکزی حمایت کرد و گفت: بودجه موسسه ISC به میزان صد در صد افزایش پیدا کرده است، امیدواریم این افزایش بودجه نتایج مبارکی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ادامه این نشست دکتر رجبعلی برزویی دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تشکیل میزهای تخصصی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: 100 میز تخصصی ذیل 4 ستاد دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفته که تعدادی از آنها مربوط به ستاد علم و فناوری است.

وی خواستار مشارکت معاونان وزارت علوم و استادان در این میزهای تخصصی شد و گفت: این میزها با حضور صاحب نظران اداره می شوند و در آینده نزدیک خروجی فاخر نظیر اسناد تخصصی یا سیاستگذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های سه استان یکپارچه می شوند

دانشگاه های سه استان یکپارچه می شوند