مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-11سياسي

اظهار امیدواری حدادعادل برای ارسال کتاب به 50 نقطه دنیا


امیدوارم بودجه مناسبی به کاغذ بنیاد سعدی تعلق گیرد، تا در 50 نقطه دنیا که فعالیت داریم ، بتوانیم کتاب بفرستیم و نظارت داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست یک دهه فعالیت بنیاد سعدی با حضور غلامعلی حدادعادل رییس بنیاد سعدی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود شالویی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس انجمن آثار مفاخر فرهنگی، حسین دیوسالار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عزیزه استاد زبان فارسی اهل ازبکستان، ممیت الرشید استاد زبان فارسی اهل بنگلادش و جمعی از معاونان و مدیران بنیاد سعدی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حدادعادل، ضمن خیر مقدم به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوع آموزش زبان هر کشوری در فراتر از مرزهایش یک امر مهم است که با اقتدار ملی رابطه معناداری دارد و موفقیت هر کشوری در گسترش زبان خود در فراتر از مرزها، نشانه اقتدار ملی آن کشور است.

وی افزود: زبان فارسی به گواه تاریخ قابلیت گسترش در جهان را دارد اما در دنیای امروز باید این کار با توجه به روش های جدید آموزش زبان در دنیا انجام شود که بنیاد سعدی از 10 سال پیش تا به امروز بر پایه مبانی علمی تالیفات متعدد و تربیت معلم را انجام داده و چند صد معلم آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار امیدواری حدادعادل برای ارسال کتاب به 50 نقطه دنیا

اظهار امیدواری حدادعادل برای ارسال کتاب به 50 نقطه دنیا