مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-12سياسي

افتتاح پروژه احداث سازه سنگی ملاتی در طبس


مراسم افتتاح پروژه احداث سازه سنگی ملاتی روستای سرند با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی مراسم افتتاح پروژه احداث سازه سنگی ملاتی روستای سرند با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

  پروژه احداث سازه سنگی ملاتی روستای سرند طبس، امروز دوشنبه 22 خرداد با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه دیهوک، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، رییس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در حوزه آبخیزداری اعتبارات ملی خوبی در استان جذب شده و می طلبد مسئولین تلاش کنند و پروژه های عمرانی خود را تعریف و به مرحله اجرا درآوردند.

علی اکبر رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز بیان کرد: تنها راه نجات روستاها و مهاجرت معکوس آب است که اگر در روستاها طرح های آبخیزداری اجرا شود این امکان را فراهم می کند که مهاجرت معکوس صورت پذیرد.

گفتنی است؛ این سازه با حجم هزار و 270 متر مکعب،حجم مخزن 42 هزار متر مکعب و ارتفاع 6 متر با اعتبار 30 میلیارد ریال احداث شده و جمعیت بهره مند از آن 99 خانوار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه احداث سازه سنگی ملاتی در طبس

افتتاح پروژه احداث سازه سنگی ملاتی در طبس