مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-19سياسي

ناظم بکایی: ایران باید جزء 10 کشور برتر حوزه هوش مصنوعی قرار گیرد


ایران باید جزء 10 کشور برتر حوزه هوش مصنوعی قرار گیرد، زیرا این امری است که اداره کننده آینده دنیاست و نقش ویژه ای در اداره کشورها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا(س) صبح امروز در نخستین همایش مدیران فناوری اطلاعات و مدیران آپای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری که در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، گفت: امیدواریم گردهمایی متخصصان فضای فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی در قالب این همایش یک روزه با شعار آموزش عالی هوشمند نقطه عطفی در اتفاقات و موفقیت های این حوزه باشد.

وی افزود: اصول راهبردی فناوری اطلاعات نیازمند هماهنگی، مدیریت کلان و تنظیم برنامه های هدفمند است و محور شکل دهنده گفتمان رهبر انقلاب در این حوزه بر لزوم بازگشت به توانمدی و استفاده از ظرفیت داخلی تاکید دارند.

ناظم بکایی تصریح کرد: امروزه فناوری اطلاعات به عنوان ابزار نیرومند و تاثیرگذار در فرایند یاددهی و یادگیری برای ارتقای کیفیت و کارایی آموزش مورد توجه است.

آینده پژوهی آموزش عالی در کشور مبتنی بر پیشرانی فناوری اطلاعات است و این امر مهم در دانشگاه الزهرا که به آموزش عالی دختران و بانوان کشور اهتمام دارد ابعاد متنوع، دقیق و هوشمندانه تری پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظم بکایی: ایران باید جزء 10 کشور برتر حوزه هوش مصنوعی قرار گیرد

ناظم بکایی: ایران باید جزء 10 کشور برتر حوزه هوش مصنوعی قرار گیرد