مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:462023-06-19ورزشي

قم رتبه ششم پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان را در اختیار دارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: به مناسبت هفته ازدواج، با همکاری معاونت جوانان اداره، بیش از 30 برنامه متنوع را برگزار خواهیم کرد.

- ایسنا/قم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: به مناسبت هفته ازدواج، با همکاری معاونت جوانان اداره، بیش از 30 برنامه متنوع را برگزار خواهیم کرد.

ابراهیم سانی خانی در نشست خبری صبح امروز 29 خرداد با موضوع تشریح برنامه های هفته ازدواج که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: در این هفته که سالروز ازدواج امیرالمومنین حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در آن قرار گرفته و به عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده، برنامه های متنوعی با همین رویکرد از سوی معاونت جوانان اداره کل تدارک دیده شده است.

وی افزود: در این ایام در قالب پویش هفته ازدواج با همکاری و همراهی خیرین، مردم و مسئولین، ادارات و دغدغه مندان مسئله ازدواج جوانان، طبق روزشمار حدود 30 برنامه را اجرایی خواهیم کرد که بر این اساس از روز چهارشنبه 31 خرداد تا دوشنبه 5 تیر هر روز با یک شعار و برگزاری برنامه های مرتبط با شعار روز جشن هایی را برپا خواهیم کرد.

سانی خانی خاطرنشان کرد: در ابتدا روز چهارشنبه 31 خرداد ماه با شعار ازدواج آسان و آسمانی و به منظور ازدواج به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار برای زوج های جوان، برنامه هایی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم رتبه ششم پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان را در اختیار دارد

قم رتبه ششم پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان را در اختیار دارد