مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-13سياسي

منطقه کوسالان سروآباد از لوث گروهک های ضدانقلاب پاکسازی شد


فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) گفت: پاکسازی کامل ارتفاعات «کوسالان« در شهرستان سروآباد از وجود عناصر وابسته به گروهک های ضد انقلاب انجام شد.

- سروآباد - فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) گفت: پاکسازی کامل ارتفاعات کوسالان در شهرستان سروآباد از وجود عناصر وابسته به گروهک های ضد انقلاب انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد تقی اوصانلو عصر امروز و در حاشیه رزمایش سپاه بیت المقدس در منطقه کوسالان سروآباد اظهار داشت: ما در شهرستان سروآباد و در منطقه کوسالان هستیم که متأسفانه چند سالی بود حضور افراد وابسته به گروهک های ضد انقلاب در این منطقه موجب آزار و اذیت مردم شده بود.

وی با اشاره به طبیعت بکر منطقه کوسالان افزود: افراد وابسته به گروهک های ضد انقلاب این مناطق را که دارای طبیعتی بکر می باشد و مستعد برای دامداری است و برای مردم ارزشی حیاتی دارد را جولانگاه خود کرده بودند و باعث شده بودند مردم احساس امنیت نداشته باشند و دامداری خود را رها کنند.

به گفته وی دام هایی که برای مردم درآمدزا بودند و بسیاری از مردم معیشت خود را از طریق دامداری تأمین می کردند دیگر در منطقه کوسالان نمود سابق را نداشتند و مردم از این مسئله متضرر شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه کوسالان سروآباد از لوث گروهک های ضدانقلاب پاکسازی شد

منطقه کوسالان سروآباد از لوث گروهک های ضدانقلاب پاکسازی شد