مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-12اقتصادي

ضرورت توسعه و تعریف خدمات جدید در کتابخانه های مرکزی کلانشهرها


مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی توسعه و تعریف خدمات جدید در کتابخانه های مرکزی کلانشهرها را از جمله اهداف و سیاست های مهم نهاد کتابخانه های عمومی کشور عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، اسد بابایی در جلسه شورای شهر تبریز، با تاکید بر اینکه گام هایی که در مدیریت کنونی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ایجاد و بهبود شرایط کتابخانه های مرکزی استان ها در کشور برداشته شده در گذشته بی سابقه بوده گفت: آغاز بازطراحی کتابخانه مرکزی تبریز بعد از 22 سال از افتتاح ساختمان این مرکز با برآورد هزینه 110 میلیارد ریال در راستای این سیاست است.

بابایی افزود: علاوه بر بازسازی و تغییرات عمرانی بخش های جدیدی برای کتابخانه های مرکزی تعریف شده است که از آن جمله می توان به اتاق علم، ساختکده، اتاق بازی، بخش مادر و کودک، اتاق های مطالعه گروهی، پژوهشگران، کلاس های آموزشی تحت وب و … اشاره کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی دیگر صرف مکان ساکت برای مطالعه تعریف نمی شود گفت: تبدیل کتابخانه های عمومی به پایگاه های اجتماعی محل رجوع اقشار مختلف با تدارک بیش از 60 نوع خدمت جدید آغاز گردیده که حمایت از کسب و کارهای کوچک و برگزاری نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه و تعریف خدمات جدید در کتابخانه های مرکزی کلانشهرها

ضرورت توسعه و تعریف خدمات جدید در کتابخانه های مرکزی کلانشهرها