مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-08فناوري

اعلام تاریخ رونمایی از جدیدترین گوشی های تاشوی گلکسی (+عکس)


گوشی های تاشوی «گلکسی فولد 5» و «گلکسی فیلیپ 5» رونمایی می شوند.

- اعلام تاریخ رونمایی از جدیدترین گوشی های تاشوی گلکسی (+عکس) گوشی های تاشوی گلکسی فولد 5 و گلکسی فیلیپ 5 رونمایی می شوند.

بر اساس اخبار رسمی در هفته آخرماه ژوییه (مرداد ماه) در رویداد سامسونگ گلکسی آنپکد (Samsung Galaxy Unpacked) که در سئول برگزار خواهد شد، گوشی های تاشوی گلکسی فولد 5 و گلکسی فیلیپ 5 رونمایی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین و به نقل از جی اس ام آرنا، لی یانگ هی، رییس مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ  دی ایکس ، هفته گذشته، تایید کرد که رویداد بعدی سامسونگ گلکسی آنپکد (Samsung Galaxy Unpacked) در سئول، کره جنوبی برگزار خواهد شد.

یانگ هی محل برگزاری رویداد را فاش نکرد، اما کمپانی سامسونگ یادداشتی مطبوعاتی برای رسانه ها ارسال کرد که در آن بر این نکته تاکید شده که گلکسی آنپکد در سئول در کوئکس ( COEX) واقع در سامسونگ – دانگ گاگنام میزبانی می شود، زیرا این مکان منحصر به فرد فرصتی برای تجربه ای جذاب از گذشته، حال و آینده ای که معرف سئول است را به دنیا ارائه می دهد.

رندر سامسونگ گلکسی زد فیلیپ 5 (Galaxy Z Flip5) از زمان برگزاری اولین رویداد  Unpacked در سال 2010 در لاس وگاس، سامسونگ رویداد جهانی Unpacked را در شهرهای مهم سراسر جهان از جمله بارسلونا، برلین، لندن و نیویورک برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تاریخ رونمایی از جدیدترین گوشی های تاشوی گلکسی (+عکس)

اعلام تاریخ رونمایی از جدیدترین گوشی های تاشوی گلکسی (+عکس)