مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-03اقتصادي

چه کسانی مشمول تبصره ماده 100 قانون مالیات می شوند؟


صاحبان مشاغلی که مجموع فروش کالا و خدمات آن ها حداکثر 6 میلیارد و 720 میلیون تومان باشد مشمول استفاده از تبصره ماده 100 قانون مالیات مستقیم خواهند بود.

- حسن نیروبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، در خصوص مشمولین تبصره ماده 100 قانون مالیات ‏های مستقیم بیان کرد: تمامی صاحبان مشاغلی که مجموع فروش کالا و ارائه خدمات آن ها در سال 1401 حداکثر صد برابر معافیت موضوع ماده 84 قانون مالیات‏ های مستقیم به مبلغ 67 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده فرم مالیات مقطوع برای آنها در درگاه خدمات الکترونیک سازمان بارگذاری می شود و مشمول مقررات این دستورالعمل بوده و از نگهداری اسناد و مدارک موضوع قانون مالیات و ارائه اظهار نامه مالیاتی برای عملکرد مذکور معاف می شوند.

وی ادامه داد: مشمولین باید تا پایان خردادماه سال جاری اظهارنامه تبصره ماده 100 قانون مالیات مستقیم خود را تکمیل و به صورت الکترونیکی در سایت my.

tax.

gov.

ir بارگذاری کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم تصریح کرد: مودیانی که در پرونده های مشارکت مدنی چنانچه سهم یا فروش آن ها بیش از مبلغ 67 میلیارد و 200 میلیون تومان و یا سهم آن ها بیش از 150 میلیارد ریال باشد، کلیه صاحبان مشاغل و حرف پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، دامپزشکی که پروانه فعالیت آن ها از طریق وزارت بهداشت و درمان صادر شده است، و یا اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی مشمول تبصره ماده 100 قانون مالیات می شوند؟

چه کسانی مشمول تبصره ماده 100 قانون مالیات می شوند؟