مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-11سياسي

آذربایجان غربی یکی از امن ترین استان های مرزی کشور است


آذربایجان غربی یکی از امن ترین استان های مرزی کشور است و این نتیجه مجاهدت های نیروهای نظامی و امنیتی است.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی یکی از امن ترین استان های مرزی کشور است و این نتیجه مجاهدت های نیروهای نظامی و امنیتی است.

محمد صادق معتمدیان، یکشنبه 21خرداد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان که در سالن امام علی (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز با اقتدار نیروهای مسلح در خارج از مرزها، دشمنان را رصد و برخورد می کنند، اظهار کرد: امروز با مجاهدت مرزبانان و نیروهای مسلح شمال غرب، براساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، آذربایجان غربی یکی از استان های برتر و ممتاز در امنیت سرمایه گذاری است.

وی بااشاره به 967 کیلومتر مرز مشترک استان با 3کشور همسایه تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شمال غرب، محل حضور جریانات ضدانقلاب بوده و امروز با گذشت 45سال از پیروزی انقلاب اسلامی بدلیل مجاهدت های نیروهای مرزبانی و مسلح شاهد امنیت پایدار در این مناطق هستیم.

معتمدیان با تاکید به اینکه اکنون با وجود تمام محدودیت ها از نظر امنیتی در شرایط ثبات قرار داریم، اظهار کرد: با هوشمندسازی های فنی و رصدهایی که در مرزها انجام می شود بر مرزهای استان اشرافیت کامل داریم و در مرزهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی یکی از امن ترین استان های مرزی کشور است

آذربایجان غربی یکی از امن ترین استان های مرزی کشور است