مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-28سياسي

«خوش نمک» کپی هیچ برنامه ای نیست/ سلبریتی ها به تکرار رسیده اند


تهیه کننده برنامه «خوش نمک» درباره ویژگی های این برنامه تازه در شبکه نسیم، فضای مردانه ترکیب شرکت کننده های آن و فرایند انتخاب مجری توضیحاتی ارائه کرد.

- تهیه کننده برنامه خوش نمک درباره ویژگی های این برنامه تازه در شبکه نسیم، فضای مردانه ترکیب شرکت کننده های آن و فرایند انتخاب مجری توضیحاتی ارائه کرد.

مقداد مومن نژاد تهیه کننده برنامه خوش نمک که به تازگی روی آنتن شبکه نسیم رفته است درباره این برنامه که قرار است فضای سرگرم کننده و طنازانه ای داشته باشد به خبرنگار مهر بیان کرد: هدف ما این بود که با الگوبرداری از فرهنگ شب نشینی های ایرانی بازی هایی ارائه کنیم که با ساده ترین ابزار و در کوچک ترین فضاها مثل خانه ها و میان خانواده ها قابل اجرا باشند.

مطلوب ما این بوده که افراد با هر سن و سالی بتوانند با این بازی ها ارتباط برقرار کنند و یک جامعه هدف کوچک و مشخص مدنظر ما نبوده است.

وی درباره طراحی بازی های برنامه و جذابیت شان برای مخاطب عنوان کرد: بازی های خوش نمک را می شود در دو دسته بازی های کلام محور و بازی های حرکت محور قرار داد.

خیلی از این بازی ها با الگوبرداری از بازی های نوستالژیک و با توجه به فرهنگ ایرانی بازطراحی و در واقع منجر به خلق بازی های تازه با نام های تازه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خوش نمک» کپی هیچ برنامه ای نیست/ سلبریتی ها به تکرار رسیده اند

«خوش نمک» کپی هیچ برنامه ای نیست/ سلبریتی ها به تکرار رسیده اند