مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-19اقتصادي

انشعابات غیرمجاز در جعفرآباد قم، تامین آب پایدار را مختل کرده است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، گفت: انشعابات غیرمجاز آب در شهرستان جعفرآباد تامین آب پایدار را با اختلال مواجه کرده که جمع آوری این انشعابات نیازمند همکاری دهیاران و اعضای شوراها است.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، گفت: انشعابات غیرمجاز آب در شهرستان جعفرآباد تامین آب پایدار را با اختلال مواجه کرده که جمع آوری این انشعابات نیازمند همکاری دهیاران و اعضای شوراها است.

مهندس حسن بختیاری امروز 29 خردادماه در نشستی که مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و به منظور بررسی چالش ها و مشکلات تامین آب شهرستان جعفرآباد برگزار شد، گفت: تخصیص آب از سدکوچری به این شهرستان نهایی و قطعی شده و در آینده نزدیک به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با انتقال آب سدکوچری مشکلات این شهرستان کاهش خواهد یافت، تصریح کرد: تا آن زمان بهترین راه و استراتژی و راهبرد اصلی باید صرفه جویی در مصرف و استفاده بهینه باشد تا بتوانیم از مشکلات و چالش ها عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به راه اندازی پویش 10 درصد کاهش، یک تابستان آرامش ، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری دهیاران و اعضای شوراهای شهرها و روستاهای شهرستان جعفرآباد این پویش فراگیر شده و شاهد صرفه جویی حداکثری در مصرف آب در این شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشعابات غیرمجاز در جعفرآباد قم، تامین آب پایدار را مختل کرده است

انشعابات غیرمجاز در جعفرآباد قم، تامین آب پایدار را مختل کرده است