مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-15بين الملل

بوریس جانسون بارها پارلمان انگلیس را گمراه کرد


نتایج تحقیقات کمیته پارلمان انگلیس نشان داد بوریس جانسون که در دوران کرونا نخست وزیر بود، عمداً و مکرراً اعضای پارلمان را در مورد مهمانی ها در دفتر نخست وزیری در دوران قرنطینه گمراه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه افشای رسوایی های اداری و شخصی بوریس جانسون هنگام حضور در قدرت، نتایج تحقیقات 14 ماهه کمیته پارلمان انگلیس نشان داد او در دوره نخست وزیری، پارلمان را درباره شکسته شدن مقررات قرنطینه دوران کرونا گمراه کرد.

  تحقیقات چندحزبی نشان داده بوریس جانسون با انکار پارتی گیت مهمانی های برگزار شده در دفتر نخست وزیری در دوران قرنطینه زمانی که مردم از تجمع چند نفری منع بودند، به طور مکرر به پارلمان اهانت کرده که مستلزم تعلیق 90 روزه می بود در صورتی که او از نمایندگی مجلس عوام استعفا نمی داد.

  چند روز پیش نخست وزیر سابق انگلیس پس از دریافت نامه ای درباره مراحل جدید تحقیقات از وی به دلیل نقض محدودیت های کرونایی، از نمایندگی پارلمان این کشور استعفا داد.

تعلیق پیشنهادی پارلمان انگلیس به خاطر اقداماتی از جمله گمراه کردن عمدی نمایندگان، راه را برای انتخابات ویژه اگر جانسون استعفای پیش دستانه نداده بود، هموار می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوریس جانسون بارها پارلمان انگلیس را گمراه کرد

بوریس جانسون بارها پارلمان انگلیس را گمراه کرد