مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-19اجتماعي

ورودی و خروجی «سفیددشت» و ورودی «فرادنبه» تا یک ماه آینده تکمیل شود


مشکل وجود معارض در محدوده ورودی و خروجی شهر سفیددشت و ورودی شهر فرادنبه در پروژه محور شهرکرد-بروجن حل شده است و این قسمت تا یک ماه آینده زیر ترافیک می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پدرام رحمانی امروز در حاشیه بازدید از ساخت پروژه محور شهرکرد به بروجن گفت: ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان بروجن یکی از راه های کاهش تصادفات جانی و خسارات مالی است.

دادستان شهرستان بروجن ادامه داد: بر همین اساس وظیفه خود می دانیم به منظور حفظ حقوق عامه نظارت مستمر و مداوم بر تکمیل پروژه شهرکرد ـ بروجن در محدوده سفیددشت ـ فرادنبه و فرادنبه ـ بروجن داشته باشیم.

وی افزود: مکاتباتی به منظور تکمیل پروژه در این محدوده با دستگاه های متولی داشته ایم و علت تاخیر در بهره برداری وجود معارضین قانونی در فرادنبه و سفیددشت عنوان شده و در این خصوص صحبت هایی با مالکین انجام و مشکل حل شده است.

رحمانی اضافه کرد: در صحبت با مهندسین پروژه قرار شد حداکثر تا یک ماه آینده محدوده خروجی و ورودی سفیددشت و ورودی فرادنبه آماده بهره برداری شود تا خسارات جانی و مالی این مسیر کاهش پیدا کند.

وی عنوان کرد: اگر این مسیر تا اتمام مهلت تعیین شده به بهره برداری نرسد اقدامات قانونی انجام و با مسئولی که ترک فعل کرده برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی و خروجی «سفیددشت» و ورودی «فرادنبه» تا یک ماه آینده تکمیل شود

ورودی و خروجی «سفیددشت» و ورودی «فرادنبه» تا یک ماه آینده تکمیل شود