مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 01:452023-06-10بين الملل

روزنامه بلژیکی: سیا به نقش اوکراین در انفجار «نورد استریم» اعتراف کرد


سیا به نقش اوکراین در انفجار «نورد استریم» اعتراف کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چند ماه بعد از وقوع انفجار در خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به نورد استریم 1 و نشانه رفتن انگشت های اتهام کشورهای غربی و مسکو به سمت یکدیگر، اکنون اخبار جدیدی از عوامل این خرابکاری منتشر شده است.

یک رسانه بلژیکی روز شنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اعتراف کرده که دولت اوکراین در انفجار نورد استریم 1 در ماه سپتامبر سال قبل نقش داشته است.

این منابع به روزنامه دی تِید گفتند که سیا بلافاصله پس از وقوع حادثه در خط لوله انتقال گاز روسیه، به سازمان اطلاعات بلژیک خبر درباره دست داشتن احتمالی اوکراین در این خرابکاری اطلاع داده است.

به نوشته وبگاه راشاتودی به نقل از این گزارش، اطلاعات مربوط به انفجارهای زیردریایی در نورد استریم 1 که بخش مهمی از زیرساخت انرژی اروپا را فلج کرد، به طور کاملاً محرمانه توسط سیا ارائه شده است.

این روزنامه بلژیکی به نقل از منابع مطلع تاکید کرد که سیا فاش نکرده که اطلاعات مربوط به دست داشتن کی یف در این خرابکاری را از کجا به دست آورده است.

در حال تکمیل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه بلژیکی: سیا به نقش اوکراین در انفجار «نورد استریم» اعتراف کرد

روزنامه بلژیکی: سیا به نقش اوکراین در انفجار «نورد استریم» اعتراف کرد