مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-21اجتماعي

1673 آموزگار در خوزستان جذب می شوند


معاون اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از جذب یک هزار و 673 آموزگار خوزستانی از طریق آزمون استخدامی ماده 28 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید بهروز موسوی بهبید عصر امروز چهارشنبه در گردهمایی مسئولان امور اداری مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: نتایج مرحله اول آزمون استخدامی ماده 28 توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

وی اضافه کرد: داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله باید در بازه زمانی مشخص و بر اساس اطلاعیه هایی که به زودی از طریق پرتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به نشانی khouz.

medu.

gov.

ir اعلام می شود و مراجعه به مکان های اعلامی در متن اطلاعیه فرآیند تحویل مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده اولیه، بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی خود را انجام دهند.

وی گفت: بر اساس پیش بینی ها ارزیابی های تخصصی و گزینش از 6 تیرماه در خوزستان آغاز خواهد شد و بر اساس جدول زمان بندی و به ترتیب حروف الفبا داوطلبان به مکان های اعلامی در اطلاعیه مراجعه خواهند کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: سهمیه استخدامی آموزش و پرورش خوزستان برای پذیرش و جذب آموزگار از محل آزمون امسال یک هزار و 673 نفر خواهد بود و بر این اساس تقریباً سه برابر این ظرفیت داوطلب برای مرحله ارزیابی دعوت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1673 آموزگار در خوزستان جذب می شوند

1673 آموزگار در خوزستان جذب می شوند