مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-10اقتصادي

تحولی نو همراه با تخفیف 35 درصدی چرم مشهد در جشنواره حس خوب خرید


کالکشن بهار و تابستان 1402 چرم مشهد و یک تخفیف استثنایی چرم مشهد در یک اتفاق شگفت انگیز، به مناسبت عرضه محصولات نیوکالکشن بهار و تابستان، از 10 خرداد تا 2 تیر، با ارائه 35 درصد تخفیف استایلی مدرن و با کیفیتی بی نظیر برای شما به ارمغان می آورد.

وقتی مد و استایل نوین با کیفیت بی نظیر همراه شوند مسلما یک ظاهر شیک و رویایی ساخته می شود.

همانطور که فصل بهار و تابستان به ما نشاط و روحیه ای جدید می بخشد، ما نیز با کالکشن بهار و تابستان 1402 چرم مشهد، استایلی مدرن و به روز را در دست داریم.

این کالکشن منحصربه فرد، در عین راحتی و کاربردی بودن، مطابق با ترندهای روز جهانی است و اهمیت زیادی به سلایق نسل جوان می دهد.

تنوع طرح و رنگ در کالکشن جدید چرم مشهد شما را شگفت زده خواهد کرد، نمایش  محصولاتی مانند کفش های راحتی ساخته شده از چرم سبز رنگ و یا کیف های کوچک دوشی با بند زنجیر از جنس چرم گاوی در رنگ قرمز تجربه ای تازه برای شما خواهد بود.

در مجموعه جدید چرم مشهد که در ابتدای فصل بهار 1402 به همراهان این برند ارائه گردید، تنوعی بی نظیر در رنگ و طرح ها به چشم می خورد.

صندل های شیک و زیبا در رنگ های متنوع  در فصل گرما یکی از آیتم هایی است که حتما باید به آن نگاهی بیندازید و چه فرصتی بهتر از الان که می توانید از تخفیف 35 درصدی جشنواره حس خوب خرید چرم مشهد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولی نو همراه با تخفیف 35 درصدی چرم مشهد در جشنواره حس خوب خرید

تحولی نو همراه با تخفیف 35 درصدی چرم مشهد در جشنواره حس خوب خرید