مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-03ورزشي

کویت را به خوبی آنالیز کردیم


نماینده کویت را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به نظرم هیجانات بازیکنان ما کنترل شد.

- ایسنا/اصفهان مربی تیم هندبال سپاهان گفت: نماینده کویت را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به نظرم هیجانات بازیکنان ما کنترل شد.

مهدی قشقایی راد پس از نخستین پیروزی سپاهان در رقابت های جام قهرمانی باشگاه های هندبال آسیا، اظهار کرد: این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی داشت و اگر امتیاز از دست می دادیم حتی این امکان وجود داشت که نتوانیم به جمع 4 تیم نهایی صعود کنیم.

وی افزود: دیدار قبلی و شکست ما مقابل الریان همه را غافل گیر کرد و معتقدم اختلاف دو تیم به اندازه نتیجه ای که رقم خورد نبود و بلافاصله پس از بازی با الریان ریکاوری تیم را شروع کردیم.

مربی تیم هندبال سپاهان خاطرنشان کرد: نماینده کویت را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به نظرم هیجانات بازیکنان ما و فشاری که پس از باخت شب گذشته روی تیم بود باعث شد تا نتوانیم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم.

قشقایی راد اضافه کرد: اگر این فشارها متوجه تیم ما نبود، قطعاً با نتیجه بهتر و اختلاف بالاتری می توانستیم مقابل حریف پیروز شویم.

وی تصریح کرد: از الان به بازی بعدی فکر می کنیم و امیدوارم در دیدار رودررویی که الریان قطر و تیم کویت روح جوانمردی رعایت شود و همه چیز برای ما به خوبی پیش برود تا بتوانیم به مرحله نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کویت را به خوبی آنالیز کردیم

کویت را به خوبی آنالیز کردیم