مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-13اقتصادي

اعتبار هزار میلیاردی برای ایمن سازی محور کرج-چالوس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای امروز 23 خرداد در حاشیه بازدید از روند پاکسازی و بازسازی محور کرج - چالوس گفت: - رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ایمن سازی کامل محور کرج - چالوس به بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای امروز 23 خرداد در حاشیه بازدید از روند پاکسازی و بازسازی محور کرج - چالوس گفت: حجم بارش و خسارات وارده به جاده کرج-چالوس در 30 سال اخیر سابقه نداشت.

با این وجود، راهداری البرز در همان ساعات ابتدایی در این منطقه حاضر شد و ابتدا سعی کرد سرنشینان خودرو های گرفتار را به مکان امن، انتقال دهد و سپس مسیری برای عبور خودرو های گرفتار ایجاد کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 اکیپ راهداری در نقاط مختلف مسیر (جاده کرج-چالوس) حضور دارند تاکید کرد: از استان های قزوین، قم و تهران به کمک راهداری البرز آمده اند و امیدواریم ظرف هفته آینده بازگشایی جاده انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار هزار میلیاردی برای ایمن سازی محور کرج-چالوس

اعتبار هزار میلیاردی برای ایمن سازی محور کرج-چالوس