مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-17بين الملل

شکایت همسر خاشقچی از شرکت صهیونیستی سازنده بدافزار جاسوسی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری معا، «حنان العتر» از شرکت صهیونیستی NSO متخصص در تولید بدافزار های جاسوسی به اتهام استفاده از یک بدافزار برای جاسوسی از پیام های قاشقچی چند ماه قبل از کشته شدنش، - همسر جمال خاشقچی روزنامه نگار مخالف دولت سعودی، از شرکت صهیونیستی سازنده بدافزار جاسوسی به اتهام نقش داشتن در جاسوسی از همسرش و در نتیجه کمک به قتل وی، شکایت کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری معا، حنان العتر از شرکت صهیونیستی NSO متخصص در تولید بدافزار های جاسوسی به اتهام استفاده از یک بدافزار برای جاسوسی از پیام های قاشقچی چند ماه قبل از کشته شدنش، شکایت کرده است.

وی در یک دادخواست حقوقی به دستگاه ذیربط در شمال ایالت ویرجینیا در آمریکا، اعلام کرد که این شرکت صهیونیستی به عمد دستگاه های الکترونیکی خاشقچی را هک کرد و از این طریق باعث شد که وی با از دست دادن فاجعه بار همسرش، آسیب بزرگی را متحمل و امنیت، آزای و حریم خصوصی اش سلب شود.

شرکت سازنده بدافزار پگاسوس نیز در پاسخ اولیه اعلام کرد که شکایت را ندیده، اما زمانی که یک نسخه از متن شکایتنامه برایش ارسال شد، باز هم پاسخی نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت همسر خاشقچی از شرکت صهیونیستی سازنده بدافزار جاسوسی

شکایت همسر خاشقچی از شرکت صهیونیستی سازنده بدافزار جاسوسی