مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-21سياسي

همکاری شبکه آموزش و سازمان مدارس الگوی صالح


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امضای تفاهم نامه همکاری بین شبکه آموزش سیما و سازمان مدارس الگوی صالح صبح امروز 30 خرداد ماه با حضور علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش و مرتضی فاطمی نژاد، - تفاهم نامه همکاری بین شبکه آموزش سیما و سازمان مدارس الگوی صالح صبح امروز 30 خرداد ماه امضاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امضای تفاهم نامه همکاری بین شبکه آموزش سیما و سازمان مدارس الگوی صالح صبح امروز 30 خرداد ماه با حضور علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش و مرتضی فاطمی نژاد، مدیر عامل موسسه علمی رزمندگان اسلام و جانشین سازمان مدارس الگوی صالح برگزار شد.

علی عبدالعالی، مدیر شبکه آموزش در ابتدای این نشست با بیان اینکه مدرسه تلویزیونی برای مردم ایران و با هدف عدالت آموزشی فعالیت می کند، گفت: سال هاست که از عدالت آموزشی صحبت می شود، اما در میدان عمل کاری صورت نگرفته، کارشناسان و مسئولین بلند پایه بار ها تاکید کرده اند که وضعیت مدارس غیر دولتی به مراتب بهتر از وضعیت مدارس دولتی شهری است و وضعیت مدارس دولتی شهری به مراتب بهتر از مدارس دولتی روستایی و عشایر است.

مدیر شبکه آموزش اظهار کرد: امسال بنا شد مدرسه تلویزیونی ایران از بدنه دولت حمایت شود و اعتباری برای تولیدات فاخر مدرسه تلویزیونی ایران در نظر گرفته شود، اما در نهایت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شبکه آموزش و سازمان مدارس الگوی صالح

همکاری شبکه آموزش و سازمان مدارس الگوی صالح