مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-02فرهنگي

توزیع607هزار بسته به خریداران نمایشگاه کتاب و سه انتصاب


توزیع 607 هزار بسته کتاب به دست خریداران نمایشگاه کتاب و سه انتصاب از مهمترین اخبار هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات بوده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب: در مطالعه و مرور اخبار مهم هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات به بررسی 9 خبر مهم پرداخته ایم.

توزیع 607 هزار بسته کتاب به دست خریداران نمایشگاه کتاب و سه انتصاب از جمله معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران، دبیر دبیرخانه دائمی شعر قصه عشاق و دبیر یازدهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان از مهمترین اخبار هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات بوده است.

همچنین، راه اندازی کتابفروشی سیار در مناطق محروم خراسان رضوی، برگزاری دو کارگاه داستان نویسی حسین سناپور، انتشار نسخه صوتی حاج جلال ،ارسال 516 جلد کتاب به مناطق محروم شهرستان ارومیه و آغاز پویش کتابخوانی خاتون و قوماندان از جمله اخبار دیگری هستند که در مرور آن ها پرداختیم.

مشروح این گزارش را در ادامه می خوانید: انتصاب دبیر دبیرخانه دائمی شعر قصه عشاق علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی با صدور حکمی ناصر پروانی را به عنوان دبیر دبیرخانه دائمی شعر قصه عشاق منصوب کرد تا با هماهنگی شورای سیاستگذاری و بهره گیری از ظرفیت های دانشگاهی و دانشجویی در سال های آتی این جشنواره به صورت بین المللی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع607هزار بسته به خریداران نمایشگاه کتاب و سه انتصاب

توزیع607هزار بسته به خریداران نمایشگاه کتاب و سه انتصاب