مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:302023-06-06حوادث

آتش نشانان فردیسی به 3 حادثه رسیدگی کردند


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از رسیدگی به سه حادثه در هفته جاری در این شهر خبر داد.

- حسین عاشوری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حادثه برخورد دو دستگاه خودرو ام وی ام ایکس 22، و پژو 405 در فردیس خبر داد و اظهار کرد: سریعاً از ایستگاه های عملیاتی 104، 103، تعداد سه دستگاه خودروی عملیاتی به همراه 7 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: این حادثه منجر به واژگونی خودرو ایکس 22 شده بود و پس از بررسی مشخص شد که این خودرو به سرقت رفته بود و خودرو پژو به تعقیب و گریز خودرو ایکس 22 اقدام نموده بود که منجر به برخورد دو خودرو شده بود.

نهایتاً هر دو خودرو تحویل عوامل انتظامی شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در بخش دیگری از اطفای حریق یک دستگاه خودرو پیکان وانت در این شهر خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر حریق خودرو در رزکان نو، سریعاً سه دستگاه خودروی عملیاتی به همراه 6 نفر آتش نشان از ایستگاه های 106 و 107 به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: یک دستگاه پیکان وانت سفید به دلیل اتصالی در قسمت سیم کشی موتور، دچار حریق شده که فوراً توسط نیروها اطفا و پس از ایمن سازی و ارائه توصیه های ایمنی خودرو تحویل مالک شد و نیروها به ایستگاه مربوطه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان فردیسی به 3 حادثه رسیدگی کردند

آتش نشانان فردیسی به 3 حادثه رسیدگی کردند