مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-06سياسي

راه آهن چابهار به خاش تا پایان سال جاری افتتاح می شود


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به توافقات صورت گرفته با قـرارگاه سـازندگی خـاتم الانبیـاء (ص) گفت: تا پایان سال 1402 راه آهن چابهار_خاش افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در جلسه ای که با حضور سردار فدوی جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندر چابهار برگزار شد، اظهار داشت: توسعه ارتباطات تجاری و گسترش مبادلات مرزی با کشورهای جهان از طریق مرزهای خاکی و آبی استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

وی بیان کرد: در سفر اخیر وزیر صنعت و تجارت هیأت حاکمه افغانستان در زمینه ترانزیت کالاهای وارداتی این کشور از طریق بندر چابهار بحث و گفتگو شد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خوشبختانه مدتی است که شاهد افزایش انتقال کالاهای استان های جنوب شرق کشور به بندر چابهار هستیم.

وی گفت: همچنین در زمینه ترانزیت کالاها از طریق بندر چابهار برنامه ریزی برای استقرار 120 هزار کانتینر و افزایش ناگاون جاده ای و هوایی صورت گرفته است.

کرمی اذعان کرد: پیگیری های لازم در زمینه حمل و نقل هوایی، جاده ای و بحث گسترش راه آهن صورت گرفته و به زودی شاهد گسترش صنعت حمل و نقل در استان سیستان و بلوچستان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن چابهار به خاش تا پایان سال جاری افتتاح می شود

راه آهن چابهار به خاش تا پایان سال جاری افتتاح می شود