مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-16حوادث

کشف پیکر زن مفقود شده در سیل شهرستان انگوت


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پیکر زن مفقود شده در سیل شهرستان انگوت خبر داد.

- حمید قویدل شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با بیان اینکه پیکر زن 65 ساله در منطقه روستای شورستان در پی سیل شهرستان انگوت مفقود شده بود اظهار کرد: پیکر فرد مفقودی بعد از چندین ساعت جستجو و تلاش توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل پیدا شد و جهت تکمیل مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

وی با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان از ساعات اولیه حادثه وارد عملیات شدند، افزود: پیرو دریافت گزارش مردمی با شماره ندای امداد 112 معاونت امداد و نجات استان اردبیل در ساعت 21:15 روز پنجشنه 25 خرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و مفقودی یک نفر در روستای هزران در توابع انگوت تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: این عملیات با مشارکت نیروهای مردمی، سپاه، نیروی انتظامی و دیگر نهادها انجام گرفت.

  قویدل بیان کرد: 13 تیم عملیاتی متشکل از 40 نفر نجاتگر در قالب 9 تیم سیلاب، 3 تیم ارزیاب و یک تیم آنست از معاونت امداد و نجات استان و جمعیت هلال احمر شهرستان های گرمی، اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر به محل حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پیکر زن مفقود شده در سیل شهرستان انگوت

کشف پیکر زن مفقود شده در سیل شهرستان انگوت