مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-19اقتصادي

املاک در مسیر بازگشایی معابر ابهر چگونه قیمت گذاری می شود؟


قیمت گذاری املاکی که در مسیر بازگشایی خیابان ها قرار دارند بر حسب نظر کارشناسی است و برای اینکه مشکلی پیش نیاید از سه کارشناس شامل نماینده شهرداری، - ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: قیمت گذاری املاکی که در مسیر بازگشایی خیابان ها قرار دارند بر حسب نظر کارشناسی است و برای اینکه مشکلی پیش نیاید از سه کارشناس شامل نماینده شهرداری، نماینده شهروند و نماینده مرضی الطرفین استفاده می شود.

رضا حیدری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در بحث ترافیک شهری ابهر، مهم ترین موضوع بازگشایی معابر و مسیرهای منتهی به نقاطی است که تنگاهای ترافیکی در آن وجود دارد، اظهار کرد: عمده بحث ترافیکی ابهر در مرکز شهر مربوط به کوچه حاجی خانی، شیخ الاسلام، سیدالساجدین و ابتدای درمانگاه سینا است که هر چه روی این نقاط کار کنیم گره و تنگناهای ترافیک شهر مرتفع می شود.

وی با اشاره به اینکه همه واحدهایی که در مسیر بازگشایی قرار دارند شناسایی شده اند، افزود: در منطقه حسین آباد، خیابان موسوی، در منطقه شناط، خیابان شهید داودی، شهید امینی و خیابان پیام و در منطقه شریف آباد نیز خیابان شهید رجایی نیاز به بازگشایی دارد.

شهردار ابهر با تاکید بر اینکه کمیته تملک و تعریض معابر در شهرداری راه اندازی شده است که همه مسئولان نواحی و سه عضو شورا در آن دخیل هستند، ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک در مسیر بازگشایی معابر ابهر چگونه قیمت گذاری می شود؟

املاک در مسیر بازگشایی معابر ابهر چگونه قیمت گذاری می شود؟