مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:402023-05-30سياسي

عده ای سودجو با طرح بحث تخریب بافت تاریخی به دنبال یافتن نام و نشان هستند


مدیرکل راه و شهرسازی فارس تخریب خانه های بافت تاریخی شیراز به دستور نهاد های دولتی را تکذیب کرد و گفت: عده ای سودجود و منفعت طلب، به دنبال بهره گیری از چنین فضاسازی هایی برای یافتن نام و نشان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمودرضا طالبان با اشاره به فضاسازی های رسانه ای ایجاد شده پیرامون تخریب بافت تاریخی شیراز در سال گذشته، اظهار داشت: اگر افراد دوستدار میراث و تاریخ و فرهنگ باشند، حتما قبل از آنکه با دامن زدن به یک شایعه، آن را منتشر و رسانه ای کنند، با افراد مطلع، بی طرف و غیرمنفعت طلب، تماس گرفته و از درست یا نادرست بودن موضوعات، کسب اطلاع می کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: متاسفانه منبع یا منابع اطلاعاتی برخی دوستداران میراث یا فعالان پویش های مختلف، کاسبان و دلالان بافت تاریخی در شیراز هستند که با سوءاستفاده، کسب منافع و ایجاد تنش را دنبال می کنند.

طالبان در خصوص ادعای مطرح شده مبنی بر وقوع تخریب در برخی خانه های موجود در بافت تاریخی شیراز، توضیح داد: ساکنان یکی ازخانه ها؛ که پیش از این توسط اداره کل راه و شهرسازی تملک شده است؛ بدون اطلاع به این اداره خانه را تخلیه کرده و متاسفانه در زمان خالی از سکنه بودن این منزل، سارقین درب و پنجره آن را شبانه به سرقت برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای سودجو با طرح بحث تخریب بافت تاریخی به دنبال یافتن نام و نشان هستند

عده ای سودجو با طرح بحث تخریب بافت تاریخی به دنبال یافتن نام و نشان هستند