مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:002023-05-30سياسي

زنان ایرانی در آموزش، پژوهش، سلامت و کار آفرینی پیشرو هستند


معاون زنان رییس جمهور با بیان اینکه زنان ایرانی در آموزش، پژوهش، سلامت، کار آفرینی پیشرو هستند، گفت: در برنامه هفتم توسعه اقدامات خوبی برای ارتقای بیشتر زنان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انسیه خزعلی، معاون زنان رییس جمهور در اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی اظهارداشت: همه دستگاه ها با هم افزایی باید حرکتی برای معرفی الگو و مطالبه گری داشته باشند چرا که جهان پر است از مواردی که هویت زن را به چالش می کشد و تلاش می کند زن را در قالب یک مرد معرفی کند.

وی افزود: اجحاف و سو استفاده از زن در جهان صورت می گیرد و نباید به حدی در پیشرفت زنان قانع بود و تلاش کنیم برای خلأ های قانونی و رویه برای زنان، که زنان باید پیش قدم برای رفع خلأ ها باشند.

خزعلی به اهمیت جایگاه زنان نخبه گفت: زنان در آموزش، پژوهش، سلامت، کار آفرینی پیشرو هستند و امید به زندگی در زنان ایرانی بیشتر است و نشان از وضعیت خوب در توسعه انسانی دارد ولی نباید به این حد قانع بود.

معاون زنان رییس جمهور ادامه داد: باید برای نظام واره شغلی زنان تصمیمات جامعی گرفت، تدبیر تلفیقی داشت و نقش خانواده را بیشتر مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه زن و مرد ولی یکدیگر و پشتیبان هم جهت بردن جامعه به سمت پیشرفت سوق می دهند، گفت: در دوره های حکمرانی باید وسعت دید را گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان ایرانی در آموزش، پژوهش، سلامت و کار آفرینی پیشرو هستند

زنان ایرانی در آموزش، پژوهش، سلامت و کار آفرینی پیشرو هستند