مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-13اقتصادي

مجله بخوانیم؛ بخارا با حکایت عینک آقای کیارستمی


 غرض این معرفی توصیه به خریدن و خواندن و حتی خریدن و نگاهی انداختن است! اما نقل خاطره شهرزاد اسفرجانی درباره عباس کیارستمی که تیرماه پیش رو هم زادروز او در آن است و هم سال مرگ او خالی از لطف نیست.

-  غرض این معرفی توصیه به خریدن و خواندن و حتی خریدن و نگاهی انداختن است! اما نقل خاطره شهرزاد اسفرجانی درباره عباس کیارستمی که تیرماه پیش رو هم زادروز او در آن است و هم سال مرگ او خالی از لطف نیست.

عصر ایران- شماره تازه مجله بخارا در 500 صفحه و به قیمت 200 هزار تومان منتشر شده است.

بله 200 هزار تومان و این گناه ناشر بخارا نیست.

دست اندرکاران فرهنگ باید کلاه شان را بالاتر بگذارند که قیمت کاغذ چنان سر به فلک کشیده که چاره ای جز افزایش قیمت نمانده و دود آن به چشم اهل فرهنگ می رود و در این  فقره نمی توان گفت قیمت یک پیتزاست چون پیتزا هم از برنامه خیلی ها حذف شده است.

   بخشی از حمایت کاغذی ارشاد نصیب نشریاتی می شود که در عالم واقع منتشر نمی شوند و به همین خاطر سهم اندکی به مجلات واقعی فرهنگی مثل بخارا، تجربه، اندیشه پویا، عصر اندیشه، آگاهی نو، نگاه نو و وزن دنیا می رسد.

    باری، از این بحث تکراری و ملال آور باید گذشت و در عین حال دانست اگر چراغ فرهنگ و ادبیات مستقل کورسویی می زند و به حیات خود ادامه می دهد به خاطر حضور همین نشریات است و خرید آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله بخوانیم؛ بخارا با حکایت عینک آقای کیارستمی

مجله بخوانیم؛ بخارا با حکایت عینک آقای کیارستمی