مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-07اقتصادي

تغییر ساعت کاری ادارات در جهت آسایش بیش تر شهروندان است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: دولت صرفه جویی در مصرف برق را از خود شروع کرده تا هموطنان عزیز در آسایش باشند و لازم است همه مردم در این زمینه همراهی نموده و با کاهش مصرف همچون سال گذشته شاهد عدم قطعی برق در مصرف خانگی باشیم.

- ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: دولت صرفه جویی در مصرف برق را از خود شروع کرده تا هموطنان عزیز در آسایش باشند و لازم است همه مردم در این زمینه همراهی نموده و با کاهش مصرف همچون سال گذشته شاهد عدم قطعی برق در مصرف خانگی باشیم.

سید مهدی قریشی امروز چهارشنبه 17 خردادماه در پاسخ به سوالی در خصوص عدم رعایت ساعت کار اعلام شده توسط برخی ادارات افزود: با توجه به اینکه مصوبات هیات وزیران برای همه سازمان ها و نهادهای کشور لازم الاجرا است، لذا عدم توجه به آن تخلف از قانون محسوب شده و رسیدگی خواهد شد و علاوه بر آن شرکت توزیع نیروی برق استان نیز مجاز به قطع برق ادارات متخلف پس از ساعت تعیین شده برای پایان کار خواهد بود.

وی ادامه داد: مصوبات هیات وزیران برای همه لازم الاتباع بوده و باید مطابق قانون ساعت کار اعلام شده اجرایی شود و در صورت تخلف از این مصوبه، اداره کل بازرسی استانداری موضوع را پیگیری و رسیدگی خواهد نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت کاری ادارات در جهت آسایش بیش تر شهروندان است

تغییر ساعت کاری ادارات در جهت آسایش بیش تر شهروندان است