مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-02سياسي

امام خمینی با اخلاص و جرات ایران را از سقوط نجات داد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امام خمینی (ره) با درایت، اخلاص، شجاعت و جهان بینی خود توانست ایران را از سراشیبی سقوط نجات دهد.

- اردبیل-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امام خمینی (ره) با درایت، اخلاص، شجاعت و جهان بینی خود توانست ایران را از سراشیبی سقوط نجات دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل که در محل مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد، به دیدار اخیر خود با رییس جمهور اشاره و اظهار کرد: دیروز توفیق دیدار با رییس جمهور را داشتم موضوع راه آهن را مطرح کردم و گلایه از اینکه کارهای مهم و عمده راه آهن تمام شده چرا دولت از این فرصت عظیم استفاده نمی کند هم برای دولت محترم عملکرد خوبی است و هم برای ملت بزرگ ما امید بزرگ درست می کند.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور قول مساعد داد تا با تأمین هزینه مورد نیاز در شهریور ماه افتتاح راه آهن را شاهد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: بنده به ایشان عرض کردم این بشارت را در خطبه اعلام می کنم و رییس جمهور گفت؛ اعلان کنید.

امام جمعه اردبیل با اشاره به طرح مساله منطقه آزاد در دیدار با رییس جمهور گفت: اختلاف نمایندگان اردبیل در مجلس استان را از یک موهبت بزرگ محروم کرده و کسی نیست در استان که از این مسئله ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی با اخلاص و جرات ایران را از سقوط نجات داد

امام خمینی با اخلاص و جرات ایران را از سقوط نجات داد