مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-03فرهنگي

برای هر شهرستان خراسان رضوی یک بسته فرهنگی تعریف شده است


مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال منطبق با راهبردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تمام معاونت های ذیل اداره کل یک بسته فرهنگی که در آن به تمامی حوزه ها پرداخته شده برای هر شهرستان تعریف شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال منطبق با راهبردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تمام معاونت های ذیل اداره کل یک بسته فرهنگی که در آن به تمامی حوزه ها پرداخته شده برای هر شهرستان تعریف شده است.

جواد روشندل در حاشیه سفر خود به منطقه ترشیز در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه امسال رویدادی های فرهنگی منطقه محور پیش بینی شده اند، افزود: امسال در خراسان رضوی با تکیه بر ظرفیت های منطقه ای حداقل 10 رویداد شاخص فرهنگی پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای بهتر برنامه های فرهنگی، خراسان رضوی به 5 تا 6 منطقه تقسیم می شود تا با تکیه بر قطب هایی که دارای ظرفیت و پتانسیل هستند برنامه ها به صورت شاخص اجرا شود.

مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تلاش می شود امسال 10 برنامه منطقه محور و رویداد هم افزا را در حوزه معاونت هنری پشتیبانی و اجرا کنیم، تصریح کرد: شروع برنامه ها با اجرای نغمه های رضوی سرحد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای هر شهرستان خراسان رضوی یک بسته فرهنگی تعریف شده است

برای هر شهرستان خراسان رضوی یک بسته فرهنگی تعریف شده است