مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:202023-05-29اجتماعي

30 درصد فضاهای آموزشی یزد نیازمند تخریب و بازسازی است


مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد کمبود فضاهای آموزشی و شیفتی شدن مدارس را یکی از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش استان خواند و گفت: حدود 30 درصد فضاهای آموزشی نیازمند تخریب و بازسازی است.

- ایسنا/یزد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد کمبود فضاهای آموزشی و شیفتی شدن مدارس را یکی از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش استان خواند و گفت: حدود 30 درصد فضاهای آموزشی نیازمند تخریب و بازسازی است.

محمد کاظم رحیمی نژاد در نشست مشترک مدیران کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون هنرستان های هنرهای زیبا وابسته به فرهنگ و ارشاد، گفت: وظیفه اصلی ما تربیت دانش آموزان در راستای اهداف سند تحول بنیادین است.

وی خواستار بررسی ظرفیت های دو دستگاه آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی شد و اظهار کرد: تقویت هنرستان های هنرهای زیبا هماهنگی بیشتر دو مجموعه را می طلبد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان، کمبود فضاهای آموزشی را یکی از مشکلات و دغدغه های اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: حدود 30 درصد فضاهای آموزشی نیازمند تخریب و بازسازی است که به طور میانگین هر سال حدود 4 تا 10 مدرسه شیفت می شود.

استفاده از ظرفیت خیرین در ساخت فضاهای آموزشی از دیگر پیشنهادهای مدیرکل آموزش و پرورش استان جهت رفع مشکل کمبود فضای آموزشی این هنرستان ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد فضاهای آموزشی یزد نیازمند تخریب و بازسازی است

30 درصد فضاهای آموزشی یزد نیازمند تخریب و بازسازی است