مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-17اقتصادي

29 میلیارد تومان طرح کشاورزی در سقز افتتاح شد


همزمان با هفته جهاد کشاورزی، 37 طرح کشاورزی با سرمایه گذاری 29 میلیارد تومان در شهرستان سقز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، طرح مجتمع بسته بندی ذرت علوفه ای و همزمان 36 طرح در گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با سرمایه گذاری 99 میلیارد ریال و اشتغالزایی  8 نفر در روستای تیزآباد به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح که لقمان ایازی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز، جمعی از مسئولان و بهره برداران کشاورزی حضور داشتند، معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سقز اظهار داشت: در گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی 37 طرح کشاورزی با سرمایه گذاری 29 میلیارد تومان در این شهرستان در زمینه های بسته بندی ذرت علوفه ای، بذر، آب و خاک، اجرای شبکه های آبیاری و احداث مجتمع آبیاری مشارکتی به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان هم با بیان اینکه سالانه 500 هزار تُن انواع محصولات کشاورزی، دامی و باغی در شهرستان سقز تولید می شود، اظهار داشت: به صورت مستقیم 17 هزار بهره بردار در حوزه بزرگ کشاورزی فعالیت می کنند.

پیمان اسکندری، با برشمردن ظرفیت های حوزه های مختلف کشاورزی شهرستان سقز اضافه نمود: چند انبار مکانیزه و سایت های بذر در شهرستان سقز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 میلیارد تومان طرح کشاورزی در سقز افتتاح شد

29 میلیارد تومان طرح کشاورزی در سقز افتتاح شد